Monday, 22 October 2012

apa itu CINTA ???

asalam .
entah lah .aku tak tau nak cakap apa ..semua orang pernah bercinta kan ?
betul ke yang cinta itu indah ?apa pendapat korang tentang cinta ?
cinta itu kejam ?cinta itu buta ?cinta itu pekak ?cinta itu satu anugerah ?atau cinta itu satu malaysia ??
hahax ,.tak kesah lah korang nak cakap cinta itu cam ner pada korang ke ape ke ..aku tak tau n aku tak nak pun nak ambik tau ..
aku tengah layan cita nie 'first love ' :")
yang aku tahu ..cinta itu indah .. indah sesangat !! apa sebab aku cakap cinta itu indah ?sebab cinta itu dah mengajar aku mcm2 .ajar aku mengenal erti setia .rindu .sayang .n mcm2 lg lah ..
cinta pertama ?
confirrm cinta pertama lah yang paling sukar untuk dilupakan n paling best kan ?
aku tahu korang pasti pernah mengalami cinta kan ?
betul ke cinta tu boleh buat orang jdi gila ? omg !!
MABUK CINTA !!! arghh !! mabuk cinta tu maksudny orang tu sgt lah terobsesi dgan pasangan ny tersbut ..pasti payah kan kalau ada pasangan yang mabuk cinta ek ?
hihi ..hmm .. apa pulak pendpat korang tentang cinta sejati ??
aiseehhh !! msti best an ?cinta sejati je yang boleh menjamin kan bahagia pasangan tersebut ..  
aku ingn merasa mcm mana cinta sejati tuu .. k lah korang aku dh kehbisan idea nie .nnti ku update g ..
asalam :)

No comments:

Post a Comment